4 dagen te gaan! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anouk Otten - WaarBenJij.nu 4 dagen te gaan! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anouk Otten - WaarBenJij.nu

4 dagen te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

06 Februari 2014 | Nederland, Helmond

Bijna is het dan zo ver, over 4 dagen zitten we nu te wachten op het vliegveld in Dusseldorf en stappen we over een uurtje het vliegtuig in richting Istanbul, om daar over te stappen, door te vliegen naar Johannesburg en vanuit daar richting Kaapstad, Zuid-Afrika! Renée en ik zullen aan de slag gaan in het Western Cape Rehabilitation Centre en samenwerking met de University of Cape Town. We gaan leermateriaal ontwikkelen over het uitvoeren van transfers. Dit zullen we aan gaan bieden aan derdejaars geneeskunde studenten en hierbij ook praktijklessen gaan uitvoeren!

Morgen is het de laatste dag van de twee weken lange voorbereiding bij het bedrijf waar de site waar het leermateriaal op komt te staan wordt ontwikkeld.
's Avonds vindt er nog een feestje plaats om afscheid te nemen van al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes en zaterdag wordt mijn koffer definitief ingepakt!

Ik ga via deze 'blog' bijhouden wat ik allemaal doe en mee ga maken terwijl ik in Kaapstad verblijf. Ik hoop dat ik jullie een beetje kan interesseren en houd jullie regelmatig op de hoogte!

  • 06 Februari 2014 - 19:00

    Tom En Roel:

    Anouk, avonturier!

    Spannende reis voor de boeg: wauw! We gaan je volgen

  • 07 Februari 2014 - 08:47

    Martin Van Stiphout:

    Het komt nu erg dicht bij Anouk en ik weet zeker dat Kaapstad jou hart gaat veroveren. Het mooie is dat wij je daar gaan zien en we samen leuke herinneringen gaan maken .
    Ik zal je zeker gaan volgen via dit reisverslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6030

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: